MODALITĂȚILE DE LIVRARE

După confirmarea comenzii și expedierea acesteia, clientul va primi un e-mail sau SMS ce va conține numărul documentului de transport (AWB) pentru verificarea stadiului transportului, valoarea Comenzii, modalitatea de plata, in cazul produselor fizice. In cazul produselor virtuale, dupa confirmarea platii cu cardul online, clientul va primi pe e-mail link de descarcare.

SAB Remote Services SRL  își va îndeplini obligațiile contractuale în termen de maxim 14 zile de la dată la care a comunicat CLIENTULUI mesajul de confirmare referitor la COMANDĂ. În cazul în care nu se poate executa CONTRACTUL din cauza că PRODUSUL nu este diponibil, SAB Remote Services SRL  va informa CLIENTUL despre această situație.

SAB Remote Services SRL  poate livra CLIENTULUI un produs similar având același preț, în situația în care PRODUSUL solicitat inițial nu este disponibil, numai după informarea și cu acordul CLIENTULUI.

PRODUSUL va fi livrat CLIENTULUI prin serviciile de curierat rapid cu care colaborează compania noastră conform opțiunii CLIENTULUI.

După semnarea documentelor de livrare, CUMPĂRĂTORUL dobândește posesia fizică a PRODUSELOR comandate. Din acest moment, CUMPĂRĂTORUL preia toate riscurile asupra PRODUSELOR, respectiv riscul de pierdere sau de deteriorare.

În cazul în care CUMPĂRĂTORUL nu este disponibil personal, poate desemna o terță persoană care să preia PRODUSELE în numele sau. Reprezentantul CUMPĂRĂTORULUI trebuie să fie o persoană cu capacitatea juridică necesară, respectiv să fi împlinit vârstă de 18 ani, pentru a putea primi, în numele CUMPĂRĂTORULUI, PRODUSELE.

METODELE DE PLATA

Prețul, modalitatea de plata și termenul de plata sunt specificate în fiecare COMANDĂ SAB Remote Services SRL  va emite către CLIENT o factură pentru PRODUSELE și serviciile ce urmează a fi livrate, obligația CLIENTULUI fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform legislației în vigoare.

Plățile se fac numai în moneda națională – leu/lei.

Plățile se pot efectua prin card online.

TERMENII ȘI COSTUL LIVRĂRII

SAB Remote Services SRL  va livra PRODUSELE în cadrul termenelor menționate pe MAGAZINUL ONLINE pentru PRODUSUL comandat, la dată generării COMENZII sau în cel mult 30 de zile de la dată la care CLIENTUL a generat COMANDĂ, cu excepția cazului în care părțile au convenit altfel.

În  cazul în care nu poate execută CONTRACTUL datorită faptului că PRODUSUL sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre această indisponibilitate, urmând că sumele de bani achitate de către CLIENT pentru PRODUSUL sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 14 de zile.

În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare, SAB Remote Services SRL   va anunță CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării.

În cazul în care SAB Remote Services SRL   primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea PRODUSELOR,SAB Remote Services SRL  poate refuza onorarea livrării, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.

PRODUSELE comercializate de Laura Barbulescu pot fi livrate pe întregul teritoriu al României, utilizând modalitatea și termenul de livrare alese de dumneavoastră la efectuarea comenzii. După expedierea coletului, veți primi un email de notificare cu privire la noul status al comenzii.

EXPEDIEREA COMENZILOR

Toate comenzile ce sunt plasate de Luni până Vineri în intervalul orar 09:00 – 12:00 sunt expediate în aceeași zi, cu excepția sărbătorilor legale și a perioadelor de promoție de tip Black Friday.

Comenzile lansate după ora 12:00, în zilele de sâmbătă și duminică sau în zilele libere prin lege vor fi operate și expediate în următoarea zi lucrătoare.

În cazul mai multor comenzi plasate de pe celași cont, avem nevoie de confirmare telefonică pentru a putea expedia coletele.

În cazuri rare (promoții cu impact puternic, Black Friday, evenimente neprevăzute) procesarea comenzilor poate dura mai mult datorită volumului mare de colete. Cu toate acestea procesarea comenzilor confirmate nu poate depăși 10 zile.

Procesare comenzilor ce includ PRODUSE a căror stoc a fost greșit raportat de platforma noastră de ecommerce sau cele plasate de utilizatori ce nu au putut fi contactați de consilierii de vânzări ai companiei noastre, va fi amânată până la rezolvarea situației apărute.

 MODALITĂȚi ȘI COSTURI DE EXPEDIERE

Transportul produselor comandate pe laurabarbulescu.ro se face prin companiile ce oferă servicii de Curierat rapid partenere precum Sameday, Urgent-Cargus, Fan Courier, GLS.

  • Tariful standard de livrare este de 20 lei pentru comenzi a căror valoare este mai mică de 150 de lei.
  • Comenzile mai mari de 150 de lei beneficiază de TRANSPORT GRATUIT prin curier rapid
  • Termenul de livrare este în general de maxim 2 zile din momentul expedierii coletului în localitățile aflate în aria de acoperire a companiei de curierat partenere și de maxim 7 zile pentru localitățile ce nu se află în aria de acoperire. Acești termini pot fi depsiti în anumite cazuri precum perioade de promoții (Black Friday, Reduceri de Crăciun, Campaniile de Paște etc.) sau perioade în care drumurile sunt impracticabile (inundații, căderi masive de zăpadă etc.).
  • Livrarea coletelor sâmbătă este posibilă dar nu poate fi garantată.
  • Livrare se face în sistem Door to Door (coletul este livrat direct la dumneavoastră acasă)

Coletul dumneavoastră este depozitat în vederea livrării timp de maxim 5 zile de către Curierul Rapid. În cazul în care nu ridicăți coletul în acest interval, acest va fi returnat către compania noastră.

În cazul în care aveți două comenzi cu statusul „În Așteptare” și date identice de livrare/expediere, cele două comenzi vor fi cumulate/unite din sistemul nostru. Prima comandă se anulează automat, iar produsele din prima comandă se adaugă în a două comandă.

Că măsură restrictivă pentru CLIENȚII ce nu ridică PRODUSELE comandate ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia noi comenzi fără că plata acestora să fie efectuată integral în avans .

În situația în care CLIENȚII ce au comenzi neridicate doresc să comande produse cu plata în sistem ramburs aceștia vor trebui să achite în avans contravaloarea următoarei comenzi plus cea a transportului tur-retur pentru comandă neridicata anterior în cuantum de 24 de lei. Ulterior opțiunea de plata în sistem ramburs va fi din nou disponibilă la finalizarea comenzilor.

Pentru informații suplimentare ne puteți contacta pe email la contact@laurabarbulescu.ro.

Următorul aspect face referire doar la persoanele fizice conform legislației în vigoare.

Conform Ordonanței nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanță, produsele se returnează în termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. În situația menționată mai sus, CLIENTUL are dreptul de a returna orice produs în termen de 14 zile calendaristice de la recepția acestuia și poate solicită returnarea sumei de bani, schimbarea cu un alt produs sau returnarea contravalorii sub formă de voucher. În aceste cazuri, valoarea în bani returnată, produsul înlocuit sau returnarea contravalorii sub formă de voucher, se referă strict la costul produselor, exclus taxele de expediție.

Plata transportului aferentă produsului returnat respectiv cea aferentă produsului trimis pentru înlocuire îi revine clientului.

În cazul în care se optează pentru:

  • Înlocuirea cu un alt produs, acesta va fi expediat în cel mai scurt timp posibil (în măsură în care este disponibil în stoc).
  • Rambursarea contravalorii produsului, această va fi făcută în termen de maxim 14 zile de la recepționarea de către  Sab Remote Services SRL coletului cu produsele returnate.
  • Returnarea contravalorii sub formă de voucher, pe care îl puteți folosi într-o viitoare comandă, această va fi făcută în termen de maxim 5 zile de la recepționarea de către SAB Remote Services SRL  a coletului cu produsele returnate.

La retur sunt acceptate doar produsele care respectă întocmai formă în care ele au fost livrate, însoțite de factură de achiziție.

Nu se admit la retur:

  • Produse care au fost desfăcute
  • Produse care au fost testate/utilizate
  • Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori șterse
  • Produse achiziționate de la alte magazine
  • Produse neînsoțite de documentele ce dovedesc achiziția (factură sau bon fiscal)
  • Produse cu ambalajele deteriorate în orice fel
  • Produse din categoria de igienă personală sau consumabile

Aceste măsuri sunt specifice produselor cosmetice inscripționate cu simbol PAO întru-cât termenul de valabilitate al acestora se calculează începând cu prima deschidere a ambalajului, iar odată cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de viruși prin transferul produsului altei persoane.

PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR

Pentru a realiza returul unui produs urmați pașii de mai jos:

  • Asigurați-va că produsul corespunde întocmai condițiilor de mai sus
  • Contactați serviciul Relații Clienți prin email la adresa  contact@laurabarbulescu.ro
  • Ambalați produsul corespunzător pentru că acesta să fie ferit de șocuri ce pot apărea în timpul transportului. Produsele care ajung retur în formă necorespunzătoare datorată ambalării defectuoase nu vor putea beneficia de garanția returnării.
  • Expediati coletul la adresa: Str Cuza Voda, nr. 89, et. 3, ap 10, SAB Remote Services SRL, prin orice serviciu de curierat rapid.

După recepționarea coletului veți fi contactat/ contactată de un membru al departamentului Relații Clienți care se va ocupă de returul produslui dumneavoastră.

Atenție! Responsabilitatea cu privire la integritatea produsului pe perioada transportului în vederea returnării acestuia aparține exclusiv clientului. Produsele deteriorate în timpul transportului ce nu fost ambalate corespunzător la expediere nu vor fi acceptate la retur. Dacă produsul nu respectă întocmai condițiile menționate mai sus compania noastră își ezerva dreptul de a nu acceptă returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade în sarcina clientului.